מייצב שטיח שלא יזוז


משטח מונע החלקה לשטיח - סרטון הדגמה


                     לסרטון נוסף והסברים  לחץ כאן


                                  משטח נגד החלקה לשטיחים סרטון הדגמה


מה היא הדרך הטובה ביותר מלעצור את השטיח שלנו מלהחליק?

מה עושים ששטיח לא יזוז.

כיום מוצעים מגוון רחב של שיטות ופטנטים שונים כדי לעצור את השטיח מלהחליק, אך השיטה המומלצת ביותר בכל פורום או מאמר מקצועי בתחום הם משטחי ה pvc מוקצף המיושמים מתחת לכל שטח השטיח, הם המומלצים ביותר ואף מספקים שמירה והגנה על השטיח.   מגן שטיח. 

רמת איכותם נקבע לפי משקל למטר מרובע וככל שהמשקל גבוהה יותר או כבד יותר כך עדיף. 

אנו בכהן שטיחים משווקים ארבע משקלים שונים החל מ 280 גרם למטר מרובע ועד 650 גרם לאקסטרה עבה, כאשר המומלץ ביותר הוא דווקא ה550 גרם למטר שמשווק במגוון רוחבי גלילים להתאמה לשטיח שלכם וכמעט ללא צורך לגזור את המיותר ולהשליך לפח.  תנו לנו את מידות השטיחים ואנו נתאים ונגזור בהתאמה מרבית לגודל השטיח שלכם. 

משטח מונע החלקה לשטיח נקרא בשמות רבים. משטח נגד החלקה, גומי למניעת החלקה או פד למניעת תזוזה של שטיח, כל השמות מתאימים אך כאמור משטחי הפלסטיק מוקצף המזכירים בתכונותיהם גומי הם המתאימים ביותר. הם משטחים דקים או עבים שהבדלם יוסבר בהמשך מונחים בין השטיח לרצפה לא משנה איזה צד כלפי הרצפה וללא דבק, פשוט רק מניחים וזהו.   

ניתנים לשטיפה ולכביסה במכונת כביסה במים קרים וללא מייבש.   ומתאימים לרוב סוגי הרצפות כגון שיש קרמיקה פורצלן  או פרקט. 

לעובי המשטח יש חשיבות רבה, משטח עבה משמש כמעין בטנה לשטיח שמונע תזוזתו, נפרש ישר על הרצפה ללא קימוטים ולמעשה משמש משטח הגנה לשטיח. משטח עבה גם מרפד את השטיח וגורם לתחושה נעימה בדריכה. משטח עבה מגביה במעט את השטיח מהרצפה מבודד אותו מהרצפה ולכן מפחית את ספיגת הלחות מהרצפה ולמעשה גורם לאוורור השטיח גם מתחתיו.  לשטיחים פרסיים או שטיחים עבודת יד יוקרתיים לאפקט זה יש חשיבות עליונה בשמירת השטיח לשנים רבות. מן הסתם משטח עבה גם יותר חזק ובעל אורך חיים ארוך יותר. אורך החיים של משטח תלוי באופן השימוש ובסביבה לכן מומלץ להימנע משטיפות מרובות ללא צורך, שטיפות לעיתים תכופות גורמות לבלאי המוצר ולהחלפתו טרם זמנו.  כושר האחיזה של משטיחים נגד החלקה לא מושפע מהעובי שלהם אלא תכונות בייצור.  ישנם מקרים בהם המשטח עלול להדבק לרצפה, מקרים אלו קשורים לגימור ציפוי הרצפה. לקה או פוליש על בסיס שמן יוצרים ריאקציה בין השמנים של הפוליש לקה לשמנים של המשטח, דוגמת רצפות בטון שעוברים ציפוי והחלקה. אנו משתדלים למנוע מקרים אלו על ידי שימוש במינימום שמנים, וכן מומלץ לא להשאיר משטח זמן רב ללא הרמתו מהרצפה.   אנו בכהן שטיחים מניסיוננו הרב בתחום מוודאים בייצור תכונות אחיזה גבוהות, שימוש במינימום שמנים, ובמינימום חומרים רעילים. בנוסף מסופקים במספר רב של רחבים שיתאים לשטיח שלך ללא פחת.


מה המחיר של משטח מונע החלקה לשטיח?

בטבלה זו מוצגת תמונות המשטחים, משקל למטר מרובע, מחירים ורוחבי הגלילים שהם מסופקים, אינכם מחויבים לרכוש גליל שלם אנו נגזור עבורכם את המידה הרצויה ואתם משלמים רק על הגודל שרכשתם.

משקל 280 גרם למטר
מחיר 50 שח למ"ר
רוחב גליל 135 ס"מ
משקל 350 גרם למטר
מחיר 65 שח למ"ר
רוחב גלילים:
90,182 ס"מ
משקל 550 גרם למטר
מחיר 75 שח למ"ר
רוחב גלילים: 70,80,90,100,110,182 ס"מ
משקל 650 גרם למטר
מחיר 100 שח למ"ר
רוחב גליל 135 ס"מ


האם המשטח יפריע בזמן שאיבה עם שואב אבק?

בדיוק להפך המשטח רק מייצב את השטיח במקומו ויעשה את השאיבה לקלה יותר. אם יש לנו שטיח דק במיוחד וקל שואב האבק עלול לשאוב את השטיח עצמו אל פיית השואב ותנועות השאיבה קדימה ואחורה יזיזו את השטיח יחד עם ידית השאיבה, לכן המשטח רק מייצב את השטיח לרצפה וימנע את החלקתו ברצפה ובתנאי שלא נרים את ידית השאיבה מעל גובה הרצפה. כמו כן אין שום הפרעה לשימוש בשאבי אבק ממוחשבים כגון i robot עובי המשטחים העבים יותר כ 3 מילימטר והם נגזרים מספר סנטימטר פחות משפת השטיח כך שלא נוצר מדרגה מעבר לעובי השטיח עצמו.


האם לשטיח דק צריך משטח דק?

לא חייב. אני אפילו ממליץ משטח עבה לשטיח דק שיינתן לו קצת נפח ונעימות בדריכה. 

המשטח העבה ביותר 3.2 מילימטר עובי בלבד ולא מורגש מדרגה לעומת כמילימטר אחד בדקים יותר.

תחתית לשטיח - כהן שטיחים

                                                                         מגן לשטיח - תחתית לשטיח עובי 3.1 מילימטר.


איך מנקים את המשטח ?

כל משטחי הפי וי סי ניתנים לשטיפה בקלות. ניתן להכניס למכונת כביסה ובדומה לניקוי כביסה צבעונית במים קרים עד 40 מעלות וללא מייבש.  או לחליפין כביסה ביד. אם המשטח אינו מחליק אין צורך לכבסו - זכור כביסות מרובות גורמות לבלאי למוצר.


איך אני מקבל הביתה את המשטח?

יש אפשרות לשלוח בדואר את המשטחים בעלות המשלוח. עלות זו לפי תעריפי הדואר ומשתנים מעת לעת .

 משלוח עד 2 ק"ג 24 שח 

משלוח עד 5 ק"ג 28 שח 

משלוח שליחים עד הבית ועד 10 ק"ג 60 שח.

כמובן שיש אפשרות לאיסוף עצמי ללא עלות מרחוב המלך ג'ורג' 84 תל אביב. ניתן לתאם הגעה והוציא לכם לרכב ללא צורך בחניה.  טלפון לתיאום 052-2946166


היסטוריה תולדות המשטחים

אנו כהן שטיחים שהוקמה בשנת 1962 החלוצים בתחום והראשונים בארץ לתת מענה לתופעת שטיח מחליק. המודעות לתחתית לשטיח למניעת החלקה הגיעה מארה"ב שם היה צורך לרפד את השטיח ולמנוע רעשים מרצפת הפרקט שמאד נפוצה שם, לעיתים גם רצפה ללא בטון אלא עץ בלבד, בנוסף למוצר בטיחות שמונע נפילות בעיקר של מבוגרים או ילדים. בשנות השישים והשבעים הם השתמשו בלבד וגם לבד דביק, המודעות למשטחים אלו בארץ כמעט ולא הייתה ידועה והיחידים שהרשו לעצמם שימוש במוצר זה היו אלו שהביאו עמם במזוודה מחו"ל.

 אנו בכהן שטיחים גילינו ראשונים את החשיבות והפוטנציאל שבמוצר. למעט חנות אחת גולדה שטיחים אף חנות שטיחים בארץ לא ידעה ובטח לא שיווקה מוצר זה, ובסוף שנות השבעים החלנו לשווק פתרון פשוט של ספוג דק שנתן מענה למניעת תזוזה של שטיח אך היו לו חסרונות, מוגבל ברוחב של מטר אחד ונקרע די מהר. עם כניסת והתפתחות תעשיית הפלסטיק בעולם הומצא פטנט של pvc מוקצף שדומה במראהו לגומי ונותן פתרון מושלם למנוע החלקה של שטיח מעל הרצפה או הפרקט והראשונים שהחלו בייצור היו חברת wunderlich מגרמניה וגם בארה"ב. ברשותי היו כמה דוגמאות כאלה ויצאתי למסע של חיפושים בארץ כדי לחסוך הוצאות יבוא ומכס כדי להוזיל את המוצר ושיהיה כמובן תוצרת כחול לבן. בזמנו לא היה אינטרנט ולקחתי ספר טלפונים ורשמתי מספרי טלפון של כל מפעלי הפלסטיק והגומי בארץ חקרתי את הנושא לעומק עם דוגמת המוצר ומהנדסי ייצור של מפעלים בארץ אך לצערי לא הניב תוצאות מחוסר טכנולוגיה בארץ וכדאיות כלכלית. עם התפתחות תעשיית הפלסטיק בעולם כיום רוב הייצור בעולם בתחום זה עבר לסין. ישנם הבדלים בין המפעלים בייצור בעיקר בכושר האחיזה וחיכוך לרצפה ובשמירה על אורך חיים ארוך למוצר, משקל למטר רבוע ורוחב גלילים. מניסיוננו הרב בתחום אנו משפרים את תכונות המוצר מדי כל הזמנה ומוודאים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר.


כל סוגי משטחי ה pvc למניעת החלקה לשטיחים הקיימים מ 130 גרם ועד 650 גרם למטר מרובע. סדר המשקל מלמעלה כלפי מטה ומשמאל לימין. כאשר העליון מצד שמאל 130 גרם עד התחתון מצד ימין 650 גרם.

סוגי היריעות כמו גומי למניעת החלקה של שטיחים. מה עושים ששטיח לא יזוז.

כל סוגי המשטחים pvc הקיימים ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה. 

התמונות שלמטה הם הדגמים שאנו מביאים מתוך הדגמים הקיימים. 280 גרם, 350 גרם, 550 גרם, 650 גרם, התמונה השנייה בהגדלה.



משטח נגד החלקה לשטיח 280 גרם

תחתית לשטיח שלא יזוז ברצפה


יריעה נגד החלקה לשטיח



משטח מונע החלקה של שטיח 350 גרם

יריעה הגנה לשטיחים שלא יחליקו


משטח מונע החלקה לשטיחים



מניעת תזוזה של שטיח 550 גרם

בולם שטיח מלזוז מתאים לרצפה וגם לפרקט


מניעת תזוזה של שטיח



מייצב שטיחים במקום, 650 גרם

משטח עוצר שטיח מלזוז.

 משטח 650 גרם רפידה לשטיח המכונה בעובי כפול משום שמשקלה כפול מרוב הרפידות לשטיחים שיש בשווקים.


משטח נגד החלקה לשטיח, מייצב שטיחים במקום

משטח נגד החלקה מונע משטיח לזוז מייצב שטיח במקום . תחתית לשטיח הטוב ביותר שקיים.




תחתית לשטיח


כהן שטיחים - חנות שטיחים ברחוב המלך ג'ורג' 84 תל-אביב מאז שנת 1962.

30-5286696  052-2946166




מעוניין לקרא עוד  משטח נגד החלקה לשטיחים