משטח נגד החלקה לשטיח

משטח נגד החלקה לשטיח


מאמר נוסף מחירים ומידות לחץ       משטח מונע החלקה לשטיחים


משטח נגד החלקה לשטיח



  מאמר מקיף וממצא על סוגי המשטחים יתרונות מחירים ואיכן להשיג.

בשנים האחרונות המודעות לשימוש במשטחי נגד החלקה מאד עלתה בגלל חשיבותם כמוצר בטיחותי וגם כמוצר ששומר ומגן על השטיח.

מהם היתרונות בשימוש במשטח ולמה חובה לכל שטיח.

המשטח שנקרא גם יריעה רשת או פד למניעת החלקה מגן עלנו מפני החלקה ונפילות שעלולות להיגמר באסון, נפילות קורות בדרך כלל ללא מודעות בזמן שאנו רצים לפתוח דלת לענות לטלפון או כל ריצה קלה בבית. גם לאנשים מבוגרים כאשר שטיח דק מחליק הם עלולים לאבד שיווי משקל וליפול. בנוסף המשטח מרפד את השטיח גורם לדריכה נעימה ובכך מפחית את שבירת סיבי הצמר שגורמים לשחיקה ובלאי מואץ, לכן גם חשוב איכות המשטח והעובי שלו שגורם לעיבוי השטיח.   המשטח מבודד את השטיח מהרצפה ובכך מפחית את ספיגת הלחות מהרצפה לשטיח ומאפשר אוורור השטיח גם מתחתיו וכך שומר עליו יבש יותר.   המשטח עוזר למקם את השטיח בדיוק במקום בו אנו רוצים שיהיה מונח ללא תזוזה מייצב שטיח. בנוסף עושה את השאיבה לקלה יותר. המשטחים אינם מונעים את פעולת שואב האבק הממוחשבים איי רובוט גם המשטחים העבים יותר אינם משבשים את פעולתם.


איזה משטח אנטי סליפ לשטיח anti slip for rugs כדאי לקנות ?

בחנויות ישנם מספר רב של סוגים ופטנטים שונים לא כולם מתאימים למשטח קשה כמו ריצפת אבן שיש קרמיקה גרניט פורצלן עץ או רצפת פרקט. 

כאן אפרט מהם הסוגים הקיימים יתרונות חסרונות ומה המומלץ ביותר. 

הסוג הראשון הוא משטח רשת דק מאד עשוי פוליאסטר מצופה בשכבות לאטקס המשטח זול לא מונע החלקה ביעילות נהרס במהרה, ציפוי הלאטקס שהוא למעשה גומי מתכלה ומתפורר תוך זמן קצר. המשטח לא ניתן לשטיפה.


משטח מתחת לשטיח

                                                                                 משטח מתחת לשטיח לאטקס


סוג נוסף הוא בד כמו לבד או פד נקרא גם שטיח נגד החלקה לעיתים קצת דביק משני צדדיו, המשטח גם כן זול בדרך כלל בצבע לבן אפור או זהוב. משטח זה לא מיועד לרצפה או פרקטים למרות שהרבה לקוחות משתמשים בטעות לרצפה. למעשה כשהוא חדש הוא מונע תזוזה של שטיח בזכות הדביקות הקלה שלו עד שהיא נעלמת בזכות האבק ולכלוך והשטיח פשוט מחליק יחד עם המשטח ואין לו כוח אחיזה כלל. משטח זה מיועד למקרים בהם מניחים שטיח על שטיח מקיר לקיר ויש נטייה לשטיח העליון לנוע עם כוון הסיבים של השטיח התחתון פשוט נוסע מעליו בזמן דריכה לכן מניחים משטח דביק זה בין שני השטיחים והוא מונע את תזוזת השטיח העליון. כיום עם כמעט היעלמותם של שטיחים מקיר לקיר כמעט ואין צורך להשתמש במוצר זה. משטח זה עלול לגרום לנזק לשטיחים עתיקים דקים ומשופשפים שהקשר שלהם רופף הדביקות של המשטח עלול למשוך את החוטים החוצה.  משטח זה לא ניתן לשטיפה.


משטח תחתית לשטיח מונע תזוזה
פד מונע החלקה של שטיח

                                                                                      משטח מתחת לשטיח לבד

דרך נוספת למניעת החלקה היא סרטים או פסי מדבקות דו צדדים או משולשים דביקים שחורים לארבע הפינות וכן תרסיסי ספריי דביק, מרבית המקרים לא יעילים וגורמים לנזק לשטיח ולפעמים לדבק שלא יורד. סימני דבק בגב שטיחים עבודת יד יוקרתיים פוגע קשות בערכם. המדבקות לא תמיד יעילות בשימוש חוזר, מדי פעם יש לגלול שטיח לצורך ניקיון ושטיפת הרצפה המדבקות בין אם חזקות יתלשו חוטים החוצה מהשטיח ויגרמו לנזק בלתי הפיך, מדבקה חלשה לא תדבק שוב כראוי. לקוח שקנה סיפר לי שלאשתו נלכד הרגל בין השטיח לרצפה ומכוון שהשטיח היה דבוק בקצותיו כמעט ומעדה המטרה שאנו רוצים למנוע למעשה. 

מדבקות משולשים לפינות נגד החלקה לשטיח

                                                    מדבקות לפינות שטיח למניעת החלקה


ישנם שטיחים עבודת יד שתפרו להם משולשים מעור או דמוי עור ב 4 הפינות או רצועות לאורך הצדדים אלו נועדו למנוע קיפולים לא רצויים פנימה או החוצה של השטיח ולא מיועדים למנוע החלקה. 

הסוג האחרון והמומלץ ביותר אלו הם משטחים העשויים pvc מוקצף שנראים ומרגישים כמו גומי אך למעשה הם פלסטיק . הם מתאימים לכל משטח קשה וחלק כמו קרמיקה גרניט אבן שיש פרקט ורצפת עץ טבעי. המשטחים מסופקים במגוון צורות וטקסטורות. הפרמטר לקביעת איכותם הוא משקל למטר מרובע החל מ 130 גרם\מר ועד 650 גרם\מר, חשיבותו של משקל גבוהה נותנים חוזק למוצר אורך חיים ארוך יותר, נפרש בקלות על הרצפה, פחות מתקמט ומתקפל, נוח לשימוש, שטח המגע לרצפה גדול יותר, עבים ונעימים לדריכה, וכן מבודדים טוב יותר את השטיח מהרצפה. כל משטחי הפי וי סי ניתנים לשטיפה, עם הזמן המשטחים צוברים אבק ולכלוך וכושר האחיזה יורד לכן השטיפה מחזירה להם את יעילותם. השטיפה תיעשה במים קרים וללא מייבש כביסה אפשר לכבס במכונת כביסה בדומה לכביסה צבעונית. 


כל סוגי המשטחים pvc למניעת החלקה של שטיחים

                                                          תחתית לשטיח pvc מוקצף - כל סוגי משטחים נגד החלקה מתחת לשטיח הקיימים.


סייגים - במקרים חריגים המשטח עלול להדבק לרצפה  -  חום רב מדי מעל 60 מעלות ממיס את המוצר לכן אין להשתמש במקרים קיצוניים בהם יש חימום תת ריצפתי מחומם בחום גבוהה מדי, בקרבה לאח, קמין. שמש ישירה במקום סגור עם זכוכית שיוצרים חממה. רצפת בטון מוחלקת או פוליש ווקס ולקה על בסיס שמן עלולים ליצור תגובה כימית עם המשטח ולהדבקות לרצפה [ די נדיר] במקרים אלו שלא בטוחים כדאי לעשות ניסיון עם משטח קטן במקום נסתר להמתין כשבועיים ולבדוק. משטחים קטנים לניסיון יינתנו לכל דורש ללא תשלום. 


היכן לקנות משטח נגד החלקה מתחת לשטיח?

אנו בכהן שטיחים משווקים ארבעה סוגי משטחי pvc מוקצף איכותיים ביותר ובהזמנה מיוחדת גם לא רעילים [ ללא פטלתים] ואנטי בקטריאליים.  ההבדלים בין ארבעת הסוגים הוא בעובי כושר האחיזה לרצפה ובמשקל למטר מרובע 220 גרם 280 גרם 350 גרם 550 גרם המומלץ. 

האם המשטח מתאים גם לשימושים אחרים?

משטח נגד החלקה לשטיח העשוי pvc מוקצף יש אפקט כמו של גומי שמונע החלקה הוא מחליף את משטחי לבד שהיו נהוגים בעבר. נקרא גם anti slip שמשמש בסיס לשטיח או יריעה מונעת החלקה לשטיחים או פד מונע החלקה, יש הקוראים גם שטיח למניעת החלקה אך כאמור הוא משמש בסיס מתחת לשטיח ולא לדריכה ישירות עליו באזורים רטובים למשל.  ניתן להשתמש גם כתחתית במגירות או ארונות מטבח, מגשים, מתחת למפות שולחן, אולי אפילו יכולים למנוע ממזרון לזוז ברצפה ועוד.


                                            מחירון  משטח מונע החלקה לשטיחים







משטח מונע החלקה לשטיחים דגם 220 גרם
מחיר למטר רבוע 50 שח

משטח מונע החלקה לשטיחים דגם 280 גרם
מחיר למטר רבוע 60 שח










משטח מונע החלקה לשטיחים דגם 350 גרם
מחיר 65 שח

משטח מונע החלקה לשטיחים דגם 550 גרם
מחיר 75שח







חדש אקסטרה עבה







משטח מייצב שטיח
דגם 650 גרם
מחיר 100שח




 אנו נמצאים ברחוב המלך ג'ורג' 84 תל אביב

      טלפון להזמנות 0522946166  ארז

            למעבר לסרטון הדגמה על כושר האחיזה והאפקט לחץ כאן סרטון הדגמה